شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

اگر چه دور از تو شوم، یار وفادار توام

این ترانه را با صدای استاد شجریان بشنوید:

اگر چه دور از تو شوم، یار وفادار توام
جدا ز تو و همسفر، عشق شرر بار توام
اگرقصد سفر دارم
خدا داند که ناچارم
دفتر خاطرات ما
مانده برای ما به جا
ثمر می‌دهد صبر و شکیبایی ما
به پایان رسد قصه تنهایی ما
چه رخشان شود اختر خوشبختی ما
چه زیبا شود عالم رویایی ما
اگرقصد سفر دارم
خدا داند که ناچارم
دفتر خاطرات ما
مانده برای مابه جا

چه غم آفرینی - چه دلگیری ای غروب جدایی
که گسترده‌ای سایه به کاشانه‌ی ما
چه جان‌ها که سوزد ز شرار گنه تو
چه دل‌ها که نالد ز غمت پیش خدا
توئی هم‌چو من خسته ز بیداد زمان
به دامان نکن اشک غم از دیده روان
دل من بود تا به ابد خانه‌ی تو
نمی‌افتد این خانه به دست دگران
اگرقصد سفر دارم
خدا داند که ناچارم
دفتر خاطرات ما
مانده برای ما به جا
دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
آدم برفی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com

سلام
من آپم . در ضمن بعضی جاها قدم نزنید ......
نمی دونستم قلب وبلاگامون شبیه همه . چون من با گوشیم براتون کامنت می ذاشتم . با هزار بدبختی

دروود
خوب مثل اینکه وبلاگ هامون به هم شبیه هستن.
من خوشحام

فرانک سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://faranak-kamandloo@blogsk.com

اگر چه دور از تو شوم، یار وفادار توام.
بسیار زیباست .

ممنون از لطفت

ایمان رستگار یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ

معاشران ز حریف شبانه یاد ارید حقوق بندگی مخلصانه یاد ارید نمیخورید زمانی غم وفاداران را ز بی وفایی دوره زمانه یاد ارید

روزگارم آرزو ها را ندید ....

الهام پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

salam az salighe khubetun baraie entekhabe in tasnife delangiz besiar khoshhalam.man nemitunam downloadesh konam..lotfan komakam konid,fekr konam linketun baraye download expire e na?
motshakeram az pasokhe shoma..

دروود

مثل اینکه لینک خرابه

می گردم دوباره پیداش می کنم

hamid سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ


salam
ma natvanestam shere yare vafadar ra danlod konam.
lotfan an ra brayam e-mail konid.

؟؟؟/ پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ق.ظ

ترانه مربوط به آقای افتخاری میباشد عزیز دل .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد