شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

ندانم کان مه نامهربان یادم کند یانه

ندانم کان مه نامهربان یادم کند یانه
خراب انگیز من با وعده ای شادم کند یانه 

 


خرابم آنچنان کز باده هم تسکین نمی یابم
لب گرمی شود پیدا که آبادم کند یانه 

 


من از یاد عزیزا ن یکنفس غافل نییم اما
نمیدانم که بعدازمن کسی یادم کند یانه
 

 

صبا از من پیامی ده به آن صیادسنگین دل
که تا گل در چمن باقیست آزادم کند یانه 

 


رهی از گفته ام خون میچکد اما نمیدانم
که آن بیدادگر گوشی به فریادم کند یانه

نظرات 3 + ارسال نظر
آستان حضرت دوست چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://astan.blogsky.com

سلام...ظاهرا در وبلاگ نویسی همکاریم... اشعار زیبایی رو انتخاب کردید ...موفق باشید

ایمان رستگار یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

خیلی دلتنگم....

مژگان جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

خراب انگیز من با وعده ای شادم کند یانه -----------> فریب انگیز من با وعهده ای شادم کند یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد