شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

تو روزی با غمی سنگین ز شهرم کوچ خواهی کرد

تو روزی با غمی سنگین ز شهرم کوچ خواهی کرد
و من دز پرنیان خاطراتی خوش
به یاد عشق شور انگیز
به نرمی گریه خواهم کرد
و در اوج افق فریاد خواهم زد
که ای عاشقترین عاشق
سکوت سنگفرش یادها را یکزمان بشکن
و در اوج رویاهای رنگارنگ
مرا یکدم به یاد اور
به یاد اور تو روزی را
که در تکرار معصوم نفس هایت
نیازی خسته میجوشید
به یاد اور کسی را
که در اعماق چشمان بلورینت
تمام هستیش را جستحو میکرد
مرا یکدم به یاد اور
مرا یکدم به یاد آور
نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان رستگار چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد که تو رفتی و دلم ثانیه اییبند نشد هر کسی در دل من جای خودش را دارد جانشین تو در این سینه خداوند نشد خواستند از تو بگویند شبی شاعرها عاقبت به قم شرم نوشتند : نشد

تنها یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ق.ظ http://ykeotanha.blogfa.com/

سلام
مطلبتون و خیلی دوست داشتم
با اجازتون کپی کردم تو وبم
اگه دوست داشتید به من هم سر بزنید

سمیرا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام
خیلی عالی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد