شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

شعر و ادبیات

اینجا فقط با دل وارد شوید

افق

به افق نگاه می کنم
و می بینم غروب زیبای خورشید را
غروبی که همراه خود می برد
چشمان من را
به افق نگاه می کنم
و پرندگان زیبایی را می بینم
که می شکافند آسمان آبی را
و با بال هایشان نوازش می دهند
آسمان را
به افق نگاه می کنم
چمنزار وسیع را می بینم
که با دست های ازهم گشوده پروانه های کوچک را
درآغوش می گیرد
به افق نگاه می کنم
و عشق را می بینم که به سویم پرواز می کند

نظرات 1 + ارسال نظر
شاکری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://ghodsi51.blogfa.com

به افق نگاه می کنم
و پرندگان زیبایی را می بینم
که می شکافند آسمان آبی را...............
و با بال هایشان نوازش می دهند
آسمان را..................
این قسمت زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد